Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Ηλίας Λογοθέτης και Λευκάδιος Χερν


Ο Ηλίας Λογοθέτης είναι από τους πιο αγαπημένους μου ηθοποιούς. Και καθώς έχω μεγάλη αγάπη στο ραδιοφωνικό θέατρο, το έργο «Ο Τυχαίος Θάνατος ενός Αναρχικού», στο οποίο πρωταγωνιστούσε, το έχω ακούσει αμέτρητες φορές.

Τέτη Σώλου, Ηλίας Λογοθέτης και το Κοττό.
Καλοκαίρι 2014

Το καλοκαίρι του 2014 είχα τη χαρά να μάθω ότι ο Λευκάδιος είναι από τους αγαπημένους του συγγραφείς, να τον γνωρίσω προσωπικά σ' ένα ευχάριστο τραπέζι με νόστιμους μεζέδες και καλό κρασί, και να του προσφέρω δώρο το «Κοττό».
Μπορείτε να φανταστείτε την έκπληξή μου και τη χαρά μου, όταν χτες το βράδυ χτύπησε το τηλέφωνο και άκουσα αυτή την πολύ γνωστή φωνή να μου λέει: «Συγχαρητήρια. Είναι μεγάλη η χαρά που μας δίνετε, άφατη, να διαβάζουμε τον Λευκάδιο Χερν τόσο όμορφα μεταφρασμένο».

Ηλίας Λογοθέτης και «Ιαπωνικό Μωσαϊκό»
Ο αγαπητός μου κ. Ευσταθίου, γνωρίζοντας ότι ο Ηλίας Λογοθέτης αγαπάει τον Λευκάδιο Χερν, στη χτεσινή τους έξοδο του χάρισε το «Ιαπωνικό Μωσαϊκό».

Ευχαριστώ και δημόσια τον Ηλία Λογοθέτη για το τόσο όμορφο σχόλιο. Οι καλές κουβέντες είναι σαν μια ανάσα για να συνεχίσεις πιο δυνατά. Ευχαριστώ τον αγαπητό μου κ. Ευσταθίου για την ευχάριστη έκπληξη που μου επιφύλαξε.

Τάκης Ευσταθίου, Ηλίας Γεωργάκης και Ηλίας Λογοθέτης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου