Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2021

Ο Ηλίας Λογοθέτης διαβάσει το «Οσιντόρι» του Λευκάδιου Χερν



Ο Ηλίας Λογοθέτης είναι από τους πιο αγαπημένους μου ηθοποιούς. Και καθώς έχω μεγάλη αγάπη στο ραδιοφωνικό θέατρο, το έργο «Ο Τυχαίος Θάνατος ενός Αναρχικού», στο οποίο πρωταγωνιστούσε, το έχω ακούσει αμέτρητες φορές. Ξέρω το χρώμα της φωνής του, όπως ξέρουμε τις φωνές των δικών μας ανθρώπων.
Φανταστείτε την έκπληξή μου και τη χαρά μου, όταν πριν από λίγο χτύπησε το τηλέφωνο και άκουσα αυτήν ακριβώς τη φωνή! Πού βρήκε το τηλέφωνό μου δεν ξέρω, αλλά από έναν Λευκαδίτη όλα τα περιμένεις.
Μου είπε ότι διάβασε το διήγημα Οσιντόρι από το Καϊντάν του Λευκάδιου Χερν, που έχω μεταφράσει, και ανάρτησε την ανάγνωση στο διαδίκτυο.
Το Οσιντόρι είναι μια ιστορία, απλή και τραγική, για τη συζυγική αφοσίωση. Κι εγώ με τη σειρά μου τη μοιράζομαι μαζί σας.
Δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερο ζωντάνεμα των ιστοριών του Λευκάδιου από αυτό που μπορεί να πραγματοποιήσει το ταλέντο του Ηλία Λογοθέτη. Ελπίζω απόψε να έγινε η αρχή μιας σειράς αναγνώσεων, που ενώνει την τέχνη αυτών των δύο Λευκαδιτών.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου